10-20 (10-18) SE AVVIKENDE TIDER
menu

Månedens ansatt oktober

 

heidi[4]

Ukjent kundes begrunnelse 

Det var Crazy Days og god stemning på Torvbyen en lørdag i oktober. Jeg var ute etter et nytt antrekk til min datter. Heidi ga meg et vennlig blikk og sa «hei» da jeg kom inn i butikken. Hun var blid og stilte flere spørsmål for å finne ut av hva jeg var på jakt etter. Jeg opplevde henne som en trygg, hyggelig og kunnskapsrik selger. Hun var flink til å lytte til mine ønsker og kom med flere gode forslag. Da vi fant frem til en topp, sa hun at hun hadde perfekte bukser som ville passe, og at de var på Crazy Days tilbud! Hun viste meg de og sa at hun kunne sette byttelapp på slik jeg kunne bytte plaggene hvis nødvendig. Heidi var flink til å fortelle hva som var «inn» for tiden og populært blant jenter i den alderen som jeg skulle handle for. Dette satt jeg pris på. Hun virket genuint interessert i å finne et fint antrekk som jeg kunne gi i gave og jeg var imponert over hvor flink hun var til å sette seg inn i mine ønsker og behov og komme med relevante gaveforslag.  

Jeg endte opp med å kjøpe en topp og de buksene som var på tilbud. Heidi var flink til å føre en naturlig samtale med meg under hele besøket og jeg opplevde henne som blid og hyggelig. Alt i alt endte det med at det var engasjementet og hennes blide oppsyn som gjorde at Heidi danket ut de andre flotte selgerne jeg hadde møtt denne dagen. Etter at jeg hadde besøkt alle butikkene og jeg kom tilbake for å overlevere det glade budskapet om at Heidi vant, gjennomførte jeg et intervju med Heidi i butikken. En fast kunde overhørte og ville skyte inn at Heidi alltid blid og hjelpsom, og det er det som gjør at han er en stammkunde på Name it. Dere kan være stolte av å ha en så flott selger hos dere!

Om selger

Heidi Varga har jobbet hos Name it i litt over ett år. Hun jobber 80% og stortrives i sin stilling som selger. Hun sier at det er kundene som hun henter sin energi fra fordi de fleste er så positive. Hun beskriver seg selv som utadvendt og blid, derfor trives hun med å jobbe i barneklær butikken. Heidi sier at hun liker at mange kunder som handler hos Name it er nybakt foreldre, besteforeldre eller førstegangsfødende. Heidi liker at hun kan bidra med å finne passende antrekk. Hun trives med å yte god kundeservice og jobbe med mennesker. Hun er utdannet frisør og drev for seg selv i over 15 år, så hun vet hva som skal til for å ha fornøyde kunder! Heidi sier at det er viktig å nyte små gleder i livet og det er viktig for henne å ha en positiv holdning i hverdagen. 

Gratulerer så mye som månedens ansatt Heidi! 

Diplom månedens ansatt Torvbyen oktober 2017[13]

Publisert: 08.11.2017 10:09